Ņemot vērā, ka akasī nepatika mans izcilais tomātu ražas blogs, kas spētu cilvēkus glābt no nomiršanas badā, tad vēlos uztaisīt šo blogu, kas palīdzētu cilvēkiem, kuri vienmēr vakaros saka: ''Cik garlaicīgi, mirstu nost no garlaicības'', ''Ko lai šovakar padara?'' , ''Pa Lnt nekā normāla neiet, varbūt kādam ir ieteikums filmai internetā?''
Ja jūs esat viens no tiem cilvēkiem, tad šis blogs būs tieši jums.. Par uzkodām parunāsim mazliet vēlāk.
Protams neesmu nekāda lielā filmu profesore, bet varu parādīt jums filmas, kuras esmu skatijusies nesen vai kuras man ir palikušas atmiņās. Iespējams kādu no tām nebūsiet redzējuši. ))
1. Spēles gūstekņi.
Žanrs: Detektīvs, Asa sižeta & piedzīvojumu, Asa sižeta
Šo noskatijos salīdzinoši nesen. Pēc filmas nosaukuma un apraksta likās, ka iespējams būs kkāda 50/50 filma, bet sagāja uz visiem 100. Sākums varbūt nebija tik interesants, bet vēlāk jau palika interesantāk.
2. Fokuss
Žanrs: Drāmas, Komēdijas, Detektīvs
Šī filma patika, jo vislaik bija jauni pavērsieni, kas padarija filmu interesantāku un noslēpumainākas beigas.
3.Doktors Miegs
Žanrs: Šausmu, Drāmas, Fantāzija, Spriedze
Viena šausmenīte arī man te mētājas. Filma par vīrieti un meiteni, kuriem ir paranormālas spējas. Brīžiem bija par daudz visa kā, murgaina ja tā var teikt. Bet noskatīties var, varbūt patiks.
4. Talismans
Žanrs: Drāmas, Romantika, Mistērija
Šī man ļoti patika, mierīga un patīkama filma. Romantiska filma, kuras stāsts likās diezgan reāls, kā dzīvē tiešam varētu arī gadīties, ''atrast savu sargenģeli''.
5. Laiks
Žanrs: Šausmu, , Spriedze, Mistērija, Drāmas
Filma par pludmali, kurā cilvēks noveco ļoti strauji, vienas dienas laikā. Brīžiem nepatīkami skati un ļooti brutāli, bet interesanti visas filmas garumā.
Pagaidām tas arī viss, šis bija mans mazais topiņš no filmām. Varbūt uztaisīs otru blogu, kas zin.
Bet es minēju kko par uzkodām..
Jauku skatīšanos ))