bilde ko parada kad esi afk par ilgu
Serveru Pamācības
3
2
topic
Pamācība! Cs'a peles tēmēšanas kontrole!
Shitluvz
Lietotājs
Bigger Than Satan
49 atbildes forumā
Online: 1d 12h 38m
Redzēts 2017. gada 31. maijā, 12:27
1 Brīdinājumi
Pievienots, 2017. gada 30. aprīlī, 22:14

{。^◕‿◕^。}

 

Tēmēšana cs`ā, 1.Peles kontrole; 4.Psiholoģiskais faktors.

 

- Šie abi punkti savā starpā ir ļoti cieši saistīti. Faktors kas šos punktus sasaista tik cieši kopā ir:

Instinkts.

Cilvēka rīcība ir pamatā viņu instinktu vadīta, jo īpaši tas attiecas uz ķermeņa kustībām.

Instinkts savā būtībā ir prātā “ieprogrammēta” rīcība/reakcija, kuru mēs varam atsaukt no atmiņas un pielietot vajadzīgajā brīdī.

Tas pats attiecās uz šaušanu un peles vadīšanu spēlē – mūsu šaušanas kvalitāte ir tiešā veidā atkarīga no mūsu ieprogrammētā šaušanas instinkta kvalitātes. Tas nebūt neattiecas uz šaušanu vien – tas pats var tikt attiecināts uz jebkuru darbību, kuru mēs varam atsaukt atmiņā un pielietot instinktīvi.


Instinktu programmēšana:

Daudzi saka ka lai uzlabotu aimu ir vienkārši daudz jāspēlē csdm serveros. Taču kvalitāte ir svarīgāka par kvantitāti un bezmērķīga kvantitāte rezultējas pat degradāciju.

 

Piemērs – katrs ir piedzīvojis ka pēc cs mūviju skatīšanās sagribās iet serverī un spēlēt. To darot izdodas sasniegt augstāku sniegumu kā parasti, iespaidojoties no šī mūvija. Vai iemesls ir iegūtā motivācija? Patiesais iemesls ir šāds – tāpēc ka mēs atsaucam atmiņā vērotā spēlētāja šaušanas stilu, tāpēc spējam daļēji viņa stilu instinktīvi atdarināt.

Te nāk rūgts secinājums– tevis paša šaušanas stils var būt sliktāks ne gluži tāpēc ka neesi tik prasmīgs kā mūvijā vērotais spēlētājs, bet tā vietā tevis paša šaušanas stils ir vienkārši tāds kādu tu esi ieprogrammējis savā instinktu sarakstā. Kāpēc rūgts – tāpēc ka jo vairāk kaut ko atkārto jo vairāk pie tā pierodi – jo grūtāk pārrakstīt šo ieprogrammēto šaušanas stilu par jaunu. Tāpēc vienkārša un bezmērķīga spēlēšana csdm serveros ir ne tikai nevajadzīga, bet arī degradē tavas prasmes. Tāpēc visātrākais veids kā uzlabot savu šaušanas stilu ir aktīva koncentrēšanās spēlējot serverī un laicīga iziešana no spēles, pirms noguruma rezultātā sāc spēlēt pavirši.


Paļaušanās uz saviem instinktiem:

šaut var mācīties csdm`ā, taču nav ieteicams to darīt īstas spēles laikā, jo tad ir citas un svarīgākas lietas uz kurām koncentrēties. Tāpēc jāmāk paļauties uz saviem instinktiem brīvā veidā, lai spētu savas iemācītās šaušanas prasmes izmantot nepiespiesti nopietnākas spēles laikā.

Paļaušanās uz saviem instinktiem ir vitāli svarīgi, lai parādītu savu labāko sniegumu, jo šaubu gadījumā un nespējot uzticēties pats savām prasmēm tu tāpēc arīdzan nespēsi arī šīs prasmes parādīt. Jo īpaši šādā spēlē kā cs, kur cīņas situācijās iznākumu izšķir sekundes simtdaļas – šaubas un pārliecības trūkums rezultējas ar daudziem iespējamajiem defektiem – reackijas ātruma kritums, apmulsums, saspringums, stress, lempība/neveiklība.

 

Katrā ziņā tā nav maģija arīdzan – jo pārliecība savās prasmēs ir arīdzan daļa no instinkta. Ja tu spēles laikā neesi pārliecināts savās spējās, tad tas visbiežāk ir tāpēc ka tu zemapziņā apzinies/realizē ka tavas prasmes nav pietiekami augstā līmenī. Zemapziņa nemelo, tā var būt maldīga, bet nemelo. Pārliecības trūkums nozīmē ka tu apzinies, ka tavas prasmes nav pietiekamas – kas ir signāls tam ka tev tās ir jāuzlabo.


 

Peles kontrole:

Taču ja nav perfektas kontroles pāri pelei tad nebūs iespējams kvalitatīvi izmantot instinktus spēles laikā. Nespējot pilnībā pārvaldīt peli nav iespējas pilnībā kontrolēt šaušanu, līdz ar to nav iespējams pilnveidot konkrētus un izstrādātus šaušanas stilus.

Pirmām kārtām, svarīgi lai pele vispār būtu precīza un lai nebūtu nekādas peles akselerācijas. Kopš cs updeitiem akselerāciju var izslēgt ar m_rawinput 1, taču pastāv iespēja ka izmantotā pele pati par sevi ir neprecīza. Peles precizitāti var pārbaudīt vienkāršā veidā, zīmējot kaut vai MSPaint programmā, lai pārbaudītu vai ir iespējams peli pārvaldīt kā tu vēlies.


Pamati peles pārvaldīšanā ar roku:

1. peles turēšana vienā un tajā pašā satvērienā – ja neesi atradis savu satvērienu, tad katru reizi ņemot to rokā tā tiks paņemta mazliet savādākā leņķī, kas ir būtisks šķērslis perfektas kontroles saglabāšanai.

2. peles brīva vadīšana – kad esi paņēmis peli rokā, nākamā svarīgā lieta ir tava spēja brīvi peli pārvietot pa palikni bez nekādiem traucēkļiem.

3. peles pogas spaidīšana – kas ir ne mazāk svarīgi ir lai spiežot peles pogu nekādi netiktu ietekmēta brīvā peles kontrole.

 

Tāpēc, pieminot šos 3 punktus, ir jābrīdina par ļoti būtisku lietu – ļoti svarīgi neiestrādāt sliktus paradumus peles vadīšanā, jo instinkta pārrakstīšana nav vienas minūtes darbs.

Katrā ziņā šos 3 pieminētos punktus ir vienmēr vērts atcerēties, lai būtu gatavs pārbaudīt savu peles kontroli, gadījumā ja sāc laist kļūdas spēles laikā.


Precizitāte:

Lai spētu nonākt pie pikseļu precizitātes, svarīga ir ne tikai perfecta peles kontrole, bet arī lai vispār būtu tehniski iespējams pārvietot peli no pikseļa uz pikseli. Izmantojot augstāku cs sensitivity cursors sāks izlaist pikseļus, tāpēc labāk ir paaugstināt peles DPI augstāka sensitivity sasniegšanai nekā paaugstināt sensitivity cs`ā.

Katrā ziņā, jo tīrāka ir tava kontrole pāri pelei, jo mazāka nozīme tam cik augsta ir peles jūtība. Izvēlies jebkādus settingus ar kuriem ir komfortabli spēlēt.

Plusi un mīnusi uzmantojot zemu peles jūtību:

+ Mazāka nozīme tavai prasmei pārvaldīt peli, jo vieglāk mērķēt un nepilnības peles kontrolē nerezultēsies ar izteiktu neprecizitāti.

- Ierobežota kustību spēja, bieži jāpārceļ peli atkarībā no sensitivity. Brīdī, kad pārceļ peli, pazūd precizitāte.

Plusi un mīnusi izmantojot augstu peles jūtību:

+ Brīvāka kustību spēja, mazāk jāpārceļ peli un paver iespēju veikt “flickshotus”.

- Kļūdas peles pārvaldē rezultēsies ar izteiktu neprecizitāti. Taču tajā pašā laikā tas padara augstas jūtības izmantošanu efektīvu peles pārvaldes nospodrināšanai, jo izmantojot zemu peles jūtību kļūdas var pat tikt ignorētas.

 

Citi faktori, kuri var nelabvēlīgi ieteikmēt paļāvību savās prasmēs.

Lai spētu kontrolēt ko dari, ir svarīgi lai nebūtu kaut kas izlaists tavās metodēs lai to darītu. Pretējā gadījumā notiek kaut kas neparedzēts jeb negaidīts un tu sāc šaubīties savās prasmēs un esi apmulsis nesaprotot kas nogājis greizi.

Vissvarīgākais, protams, ir pilnīga peles kontrole.

Otrā lieta ir peles konfigurācija un precizitāte.

 

Bet ir citas lietas, kuras var iejaukties peles vadīšanā un tās ir:

 lagi. Tie mēdz notikt.

 fiziskais nogurums. Piemēram, rokai sāpot pēc darba diskomforta sajūta mēdz iejaukties ar precīzu peles vadīšanu.

 mentālais nogurums. Ja esi pārāk noguris lai spēlētu tad arī nespēsi to darīt. Piespiežot sevi spēlēt par spīti nogurumam tu nespēlēsi labāk, bet tā vietā nogursi vēl vairāk.

Taimingi. Taimingi mēdz iejaukties kontrolē, bet par to vairāk “statiskais prêt dinamisko” rakstā.

 emocijas. Instinkts ir viegli ietekmējams no emocijām. Sliktas emocijas var ievērojami pazemināt tavu sniegumu, lai gan ir iespējams izmantot emocijas savā labā un piespiest sevi spēlēt labāk kā parasti, mākot pieskaņot savu emocionālo stāvokli.

 katrai rīcībai ir savs laiks un vieta. Situācijai nepiemērota paņēmiena izmantošana ir kļūda un tas ietekmēs tavu paļāvību tavās spējās. Jo īpaši ja tev nemaz nav iestrādāti paņēmieni un rīcības plāns kaut kādām situācijām, kuras var notikt spēlē.


Kopsavilkums:

Varbūt ir mazliet par garu salikt kopā divas tēmas, taču abas pēc mana viedokļa ir savā starpā cieši saistītas, kā jau varēji noprast, lasot šo rakstu,

Īsi sakot, instinkts ir darīt – ja tu gribi šaut pretiniekus galvās, tad viss ko tev atliek darīt ir šaut pretiniekus galvās. Kāpēc to nevar darīt tik vienkārši ir nevis tāpēc ka tas ir sarežģīti, bet tāpēc ka katrai rīcībai ir savs paredzētais laiks un vieta. Kas ir vissvarīgākais ir izmantot piemērotu uzvedības plānu atbilstoši laikam un situācijai, kas ļaus sasniegt pilnīgu paļāvību savai rīcībai dotajā momentā un tādejādi ļaus izmantot tavu instinktu bez malfunckionēšanas. 

Pēdējo reizi rediģēja Shitluvz, 2017. gada 30. aprīlī, 22:15.
lucifers
V.I.P.
klucifers
483 atbildes forumā
Online: 3d 2h 1m
Redzēts 3. februārī, 21:49
Pievienots, 2017. gada 30. aprīlī, 23:12
0
post

Lielākā daļa cilvēku vienkārši necenšas. Tas ir tas pats, kas iet uz zāli, un gadu no vietas spiest 30kg no krūtīm. Progresa nebūs. Ja tu necentīsies šaut galvā, tu netrāpīsi. Its easy. Par tiem mūvijiem piekrītu. Varbūt derētu paskatīties biežāk. Agresīva tēmēšana ar prātīgiem tapiem ir daudz efektīvāka par prātīgu tēmēšanu ar agresīvu sprayu. Man gan liekas, ka vajadzētu sākt ar New Game, vienam pašam mapē ņemt wepus un mācīties spray patternus, lai saprastu, ka ar ak 47 pirmie divi tapi būs precīzi, trešais mēdz nedaudz aiziet uz augšu un pa labi. To ka brīvi sprayi nedaudz atgādina daiktu. Iemācīties kompensēt. Vieglāk ir iemācīties sprayot precīzi nekā tapot precīzi. Kāpēc? Jo sprayojot tu vari vilkt līdzi, bet tapojot tev būs jāšauj tieši tur kur tulīt(uzsvars uz tulīt) būs pretinieka galva, ja viņš kustas.

ZnT
V.I.P.
Kretīns
#nostarmaucību
4790 atbildes forumā
Online: 121d 5h 40m
Redzēts pirms 37 minūtēm
1 Brīdinājumi
Pievienots, 2017. gada 01. maijā, 00:01
0
post
Un tagad man aims būs?
Foxxy`s Poxxy`s
Lietotājs
Foxxy`s, Poxxy`s
693 atbildes forumā
Online: 10d 15h 21m
Redzēts 2020. gada 29. oktobrī, 21:47
Pievienots, 2017. gada 01. maijā, 00:09
0
post
Kurš lasīs visu šo garo tekstu :/ :O

76561198256821626.pngforum sig image

33857bf31bf845c6ac9f76c260964d49.gif

Forestiņš
Lietotājs
Forests
163 atbildes forumā
Online: 5d 10h 59m
Redzēts 2017. gada 16. septembrī, 22:09
2 Brīdinājumi
Pievienots, 2017. gada 01. maijā, 00:13
0
post

izlasīju....liela definīcija, un daudziem šis var noderēt :)

Komisarchiks
Lietotājs
Unicorns bots
2203 atbildes forumā
Online: 31d 20h 26m
Redzēts 4. februārī, 00:27
2 Brīdinājumi
Pievienots, 2017. gada 01. maijā, 01:21
0
post
Wow... Izcila pamācība. Man ir tā, ka CSDM es spēlēju labāk nekā DD2, tas ir tāpēc, ka sevi par zemu uzskatu vai kā? Jo nogurums nav. Lai savā ziņā uzlabotu reakciju, ir jāiemācās kontrolēt rokas kustību ar peli un jābūt pašpārliecinātam par saviem spēkiem?
Shitluvz
Lietotājs
Bigger Than Satan
49 atbildes forumā
Online: 1d 12h 38m
Redzēts 2017. gada 31. maijā, 12:27
1 Brīdinājumi
Pievienots, 2017. gada 01. maijā, 01:46
0
post

@Komucap4uk

Ja jūties labāks spēlētājs spēlējot CSDM, nevis DD2 un jūti kad tavs vainīgais faktors nav nedz ; fiziskais nogurums, nedz mentālais nedz arī tavs emocijonālais, tad pieļauju domu kad viens no taviem vainīgajiem faktoriem varētu būt tavs taimings, bet par taimingu ''statiskais un dinamiskais'' raksts tiks izveidots respektīvi, ja jūs lasītāji būs interese par to un iegūt vairāk informācijas par šo tēma būtību un tā sīkumiem. Padarot sevi par labāku spēlētāju!

~Evils~
V.I.P.
WAR3 Main
The King.
6560 atbildes forumā
Online: 327d 5h 41m
Redzēts 26. aprīlī, 12:18
4 Brīdinājumi
Pievienots, 2017. gada 01. maijā, 08:39
1
post

Sākšu ar to, ka spēlēšana csdm serveros nekādā veidā nav degredējoša! 
Csdm nekas nenotiek pēc plāna, ja piemēram pubā tu zini ka pretinieks nāks vai nu pa turieni vai turieni, tu esi tam gatavs, vai tu paspēsi noreaģēt un nošaut pirmais tas ir atkarīgs tikai no tavas reakcijas. 
A csdm tieši kačā reakciju, jo tur spēlētājs var izlīst no pilnīgi negaidītām vietām, tāds klasisks puberis csdm ffa serverī dabūtu diezko labs players, jo viņam nav tāda reakcija, apraut pa 180 grādiem ielikt hs pāri visai kartei čalim pus sekundes laika, un tūlīt jau griezties atpakaļ un šaut, un šādi līdz lodes beidzās. 

Pie "Paļaušanos uz saviem instinktiem" 

Atkal nepiekritīšu, ja spēlē tad spēlē uzreiz kur ir spēlētāji labāki pat tevi, jo augstāka latiņa, jo vairāk centīsies un ātrāk mācīsies no savām kļūdām. 


Raksts pa pusei baigais fufelis.  
Neieteiktu nevienam baigi mācīties no šī raksta. 

Obijs
V.I.P.
Lietotājs
2312 atbildes forumā
Online: 251d 11h 28m
Redzēts Vakar, 00:18
2 Brīdinājumi
Pievienots, 2017. gada 06. maijā, 20:37
0
post

Tolks tēlot gudro.. ar savu pamācību neko citiem neiemācīsi.. Man tava pamācība padaritu par pilnigu nulli... Katrs spēlē kā viņam ērtāk, un kādus uzstādijumus grib.. 

 

misha pekausis
Jauniņais
112 atbildes forumā
Online: 22h 17m 15s
Redzēts 2022. gada 04. martā, 00:03
1 Brīdinājumi
Pievienots, 2017. gada 11. maijā, 04:49
0
post

Ar tapošanu, sprejošanu, recoil kontroli arī slideni. Uz katra servera tas būs savādāk. Daudz faktori, kas ietekmē recoil. Netikai skils. Interneta pieslēguma kvalitāte (vai ir lagi, cik bieži, kāds pings, ātrums utt utjp), kompis cik jaudīgs (video karte, RAMs, cietais, mīkstais, ļenganais), serveris vai ir pareizi nokonfigurēts, pele un peles paliknis (vispār ļoti būtiski), tavs cfg arī. Un vēl citi faktori - man slinkums rakstīt.

P.S. Neta pieslēgums būs izšķirošais, pieņemot, ka viss pārējais ir ok. Labāks nets - mazāks recoils. Topika autors velti tērējis laiku, kalorijas, elektrību utt - lai uzrakstītu bezjēdzīgu rakstu. Pat komentāri šeit ir vērtīgāki kā pats raksts. 

Pēdējo reizi rediģēja misha pekausis, 2017. gada 12. maijā, 21:13.

Times are gone for honest men
And sometimes far too long for snakes

Lietotāji skatās šo tēmu: 0