bilde ko parada kad esi afk par ilgu
Serveru Pamācības
4
0
topic
Pamācība! Statiskais pret dinamisko
Shitluvz
Lietotājs
Bigger Than Satan
49 atbildes forumā
Online: 1d 12h 38m
Redzēts 2017. gada 31. maijā, 12:27
1 Brīdinājumi
Pievienots, 2017. gada 01. maijā, 16:44

Sveiks, CoolDude! Uz manu pirmo Pamācības rakstu tu atbildēji šādi -  Raksts pa pusei baigais fufelis.  
Neieteiktu nevienam baigi mācīties no šī raksta.

Nebūtu iedomājies kad tik pretīgu atbildi izsniegs pats administrators, kas man ļoti apbēdināja.

Es atbildēšu tev šādi - Nekad nemeklē kļūdas, ja nezini ko ar tām darīt tālāk... Tu kā šī komūnu administrātors, respektīvi, sāc cienīt cita cilvēka darbus,kā arī laiku kuru viņš ir ielicis tajā, proti tu nespētu izveidot šādu tematu uz pusi labāku par manu. Tapēc es tev palūgšu cilvēcīgā kontekstā; ''Muti ciet un ausis gar sāniem'', un ļauj citiem censties palīdzēt atrast uz viņa jautājumu atbildi.

Ja vēlies turpināt diskutēt par šo tēmu, tad lūdzu privāti un nepiesārņosim šo vietu!

 

Bet kas attiecās par tematu, tad šeit dārgais lasītāj atradīsi atbildes kas tad nozīmē ''statiskais un dinamiskais''


{。^◕‿◕^。}

 

Statiskais pret dinamisko

 

Statiskais pret dinamisko kā tēmas nosaukums apzīmē vienu no galvenajiem grūtības elementiem spēlē.

 

No sākuma biju domājis taisīt priekš šīs tēmas video, taču man nav laika un piemērus, kurus es gribēju rādīt, var atrast jebkurā laikā. Vari ieiet jebkurā csdm serverī un pavērot - lielākā daļa no netrāpītajiem šāvieniem tiek izpildīti pret kustīgu mērķi.

šaušana pa kustīgu mērķi ir vienmēr bijis viens no galvenajiem grūtības elementiem izmantojot ieroci, nerunājot par to vai tā būtu šaušana spēlē vai dzīvē.

 

Kāpēc statiskais pret dinamisko? Jo jebkurš spēj notēmēt precīzi vienā pikselī, kamēr vien tas nekustās no vietas un kamēr vien tiek dots neierobežots laiks precīzas tēmēšanas veikšanai. Taču kas notiek, kad tas pikselis ir kustīgs? Kas notiek, kad tev ir jātrāpa šajā kustīgajā pikselī pēc iespējas ātrāk, pirms iztek taimera laiks?

 

Tāpēc arī cs`ā ir vitāli svarīgi kā katrs spēlētājs adaptē savas prasmes, lai pārvarētu šo grūtības latiņu.

Galveno pamatveidu, kuru es esmu novērojis daudzu spēlētāju izpildījumā, es varētu nosaukt šādi:

Racionālā pieeja. – Dažādi paņēmieni, kuru mērķis ir vienkāršot šaušanu pa pretiniekiem. Protams, šie paņēmieni nav piemēroti jebkurai situācijai, tāpēc jāzin kad tos izmantot.

● galvenais veids kā cīnīties pret kustīgu mērķi ir “tagginga” spēles mehānisma izmantošana savā labā. Brīdī, kad spēlētājam trāpa lode, viņam ievērojami samazinās kustības ātrums. Tāpēc racionāli apstrādājot cīņas situācijas pret kustīgu mērķi ir efektīvāk kā prioritāti izvirzīt viņa kustības apstādināšanu, atrodot veidu kā trāpīt viņam vismaz vienu lodi. Vispopulārākais paņēmiens tā paveikšanā ir sprajošana, jo berot ir ļoti augsta iespēja trāpīt pretiniekam un apstādināt viņa kustību.

prefairošana – notēmēšana vietā kuru pretinieka spēlētājs šķērslos ar mērķi izšaut brīdī kad viņa kustības trajektorija krustojās ar mērķi.

kustību sinhronizēšana – ja pretinieks “spirinās uz sāniem”, tad sekojot līdzi viņa ritmam viņa kustības paliek neefektīvas. Brīdī kad viņš kustās uz sāniem, tu kusties viņam līdzi un brīdī kad viņš apstājās, tu arī apstājies. Taču tas nebūs efektīvi situācijās kad pretinieks var precīzi šaut arī kustībā(izmantojot atbilstošus ieročus)

pozicionēšana – iekārtojoties pozīcijā, no kuras šaujot ir vieglāk trāpīt pretiniekiem, paredzot viņu kustības trajektoriju. Piemēri:

- slikts piemērs ir kad tu iekārtojies pozīcijā, no kuras skatoties pretinieki skries ārā no stūra perpendikulāri gar tevi, kas apgrūtina tēmēšanu pa šiem kustīgajiem mērķiem.

- Labas pozicionēšanas piemērs ir kad tu iekārtojies pozīcijā, no kuras skatoties pretinieki skries ārā no stūra tavā virzienā, kas atvieglo tēmēšanu pa šiem kustīgajiem mērķiem.

Jo slīpāks leņķis pretinieku kustības trajektorijai attiecībā pret tavu pozīciju, jo mazāks ir viņu kustības ātrums(skatoties no tavas pozīcijas) – jo vieglāk trāpīt šiem kustīgajiem mērķiem.

 

Atpakaļ pie virsraksta – statiskais pret dinamisko –pamati.

 

● Kāpēc statiskais pret dinamisko? Jo jebkurš spēj notēmēt precīzi vienā pikselī, kamēr vien tas nekustās no vietas un kamēr vien tiek dots neierobežots laiks precīzas tēmēšanas veikšanai. Taču kas notiek, kad tas pikselis ir kustīgs? Kas notiek, kad tev ir jātrāpa šajā kustīgajā pikselī pēc iespējas ātrāk, pirms iztek taimera laiks?” – atbildei uz šajiem retoriskajiem jautājumiem vajadzētu būt saprotamai…

– Lai spētu efektīvi pēc iespējas ātrāk notēmēt kustīgā pikselī, viss kas ir vajadzīgs ir – Precizitāte un tēmēšanas ātrums.

Neprecizitātes pamats slēpjās tajā ka tēmējot kutībā, ja tu tēmē lēni, tad, kamēr tu tēmē, pikselis jau būs pārvietojies uz citu punktu. Tāpēc galvenais šķērslis tēmēšanai cs`ā ir tavs tēmēšanas ātrums – jo lēnāk tu tēmē, jo grūtāk tēmēt līdzi kustīgam mērķim.

 

Citiem vārdiem sakot, lai spētu efektīvi tēmēt līdzi kustīgam mērķim, ir jānoslīpē kontrole pāri pelei un jāsasniedz “muscle memory”.

 

“Muscle memory” – “apzināta peles kustību izjūta”. Mērķēšana vairs nenotiek vizuāli, bet ar roku, apzinoties un izjūtot cik tālu mērķis pārvietosies uz ekrāna ar katru rokas kustību, līdz ar to ļaujot teorētiski pārvietot mērķi uz vajadzīgo punktu acumirklī.

 

“Muscle memory” trenēšana

Taču, vai ir katrs pazīstams ar šo spraju?

 


 

NĒ, NĒ, nekad neizmantojiet šo spraju “muscle memory” trenēšanai!

Vienīgais iemesls kāpēc tas ir efektīvs ir tāpēc ka spēlētāji var trenēt savu aimu nepiespiestā veidā, bez stresa. Taču šim riņķim ir viens būtisks trūkums – tas ir statisks. Nekas nav vienkāršāks kā tēmēšana stāvošam mērķim! Taču spēlē pretinieki kustēsies un nestāvēs uz vietas.

Es esmu redzējis spēlētājus, pēc kuru spēlēšanas stila varu uzreiz pateikt ka viņi ir trenējušies ar šo spraju. Viņi spēj notēmēt acumirklī, taču viņi nespēj kvalitatīvi sekot līdzi kustīgiem mērķiem.

Nav praktiski nekādas jēgas no muscle memory, ja tas netiek izmantots kustīgu mērķu šaušanai. Lai trāpītu stāvošam mērķim, mērķēšanas laikam nav būtiskas nozīmes. Galvenā muscle memory priekšrocība nav precizitāte, bet gan tēmēšanas ātrums, kas ļauj efektīvi sekot līdzi kustīgiem mērķiem.

 

Tāpēc vislabākais veids kā trenēt muscle memory ir csdm serveros - pret dzīviem pretiniekiem, kuriem patīk spirināties uz sāniem.

 

 

Ceru kad tu dārgais lasītāj ieguvi sev vajadzīgo informāciju par šo tematu!

 

 

 

 

~Evils~
V.I.P.
WAR3 Main
The King.
6560 atbildes forumā
Online: 327d 5h 41m
Redzēts 26. aprīlī, 12:18
4 Brīdinājumi
Pievienots, 2017. gada 01. maijā, 16:51
2
post

Kādam kritika kaulus lauž . . Nariks esi ka par sīkumiem jumts brauc ciet? :D 
Es gan tur neko pretīgu neredzu! Tas ka tu nesaproti ko raksti, iesaki cilvēkiem sekot tavam rakstam, slavinot, ka tas viņiem palīdzēs, tas man liekās pretīki, jo kā jau teicu, puse tur bija fufelis. Taču tas ir tikai mans viedoklis, tev nevajag ņemt tik ļoti pie sirds mazo censoni :D Tā tik turpini, būs kas novērtēs būs kas kritizēs, tādā pasaulē mēs dzivojam. Jauku dienu ;)

32456yhytbg
Lietotājs++
242 atbildes forumā
Online: 2d 19h 15m
Redzēts 2023. gada 12. aprīlī, 14:00
Pievienots, 2017. gada 01. maijā, 18:02
0
post

Es pats esmu kino blogeris, pirmo rakstu aptuveni pirms gadiem 6-7 uztaisīju par Simpsoniem. praktiski katrs trešais manus rakstus aprēja un visos blogos rakstiem reitingi bij mīnusos, kad izveidoju savu pirmo blogu, protams, ka tur apsmēja, bet kā tie raksti ar laiku saka parādīties citos portalos, tika zagti un likti klāt pat svešu lapu kopiraitu. Ja jau bij tik slikti kāpēc gan zagt? :D Tākā turies, raksts labs. :)

Komisarchiks
Lietotājs
Unicorns bots
2203 atbildes forumā
Online: 31d 20h 26m
Redzēts 4. februārī, 00:27
2 Brīdinājumi
Pievienots, 2017. gada 01. maijā, 18:09
0
post

Daudzi savādākā veidā iemācās šaut, veidi ir dažādi, šis ir viens no veidiem, spēlēt CSDM mode un reakciju kačāt, tas ir otrs tāpēc neviens veids nav nepareizs, jāskatās, cik effektīvs tas ir katram spēlētājam.

Chemijs
Īpašnieks | Owner | Насяльника
Kick.lv smadzenes
6959 atbildes forumā
Online: 490d 6h 47m
Redzēts 26. aprīlī, 23:15
5 Brīdinājumi
Pievienots, 2017. gada 02. maijā, 03:07
0
post

Iespaidīgs raksts, nezināju pat ka kāds LV reāli ir tajā tā iedziļinājies. Liels plusiņš tev

Centies  neņemt vērā evilu, viņš tāds vienmēr ir bijis :D

Unicorn
V.I.P.
Veterāns
|| ♛Čigāns♛ ||
Uni🅿orn
2382 atbildes forumā
Online: 68d 18h 55m
Redzēts 9. aprīlī, 08:57
2 Brīdinājumi
Pievienots, 2017. gada 02. maijā, 09:34
0
post
Iespaidīgs topiks. Tev tiešām laika nebija ko darīt, un esi pacenties kārtīgi

Image result for Unicorn Gif signature

Lietotāji skatās šo tēmu: 0