bilde ko parada kad esi afk par ilgu
Ieteikumi un kļūdas
4
0
topic
GG Solo
RaxR
Jauniņais
11 atbildes forumā
Online: 15h 24m 23s
Redzēts 2023. gada 22. decembrī, 06:33
Pievienots, 2018. gada 02. augustā, 15:52

Hey!

Jau pirms neilga laika ieminējos par šo tēmu čatā, bet teica lai uztaisu forumā ieteikumu, so here I am!

 

Tātad, gg solo experiments man ļoti iet pie sirds, Bet man ir pāris ieteikumi, kuri varētu uzlabot spēlēšanas baudāmību.

Pirmais ir tas, ka vajadzētu palielināt nepieciešamo fragu skaitu un, ja iespējams, katram ierocim individuāli - atkarībā no tā stipruma. Agrāk, pirms bija personīga CS pauze, biju spēlējis citos (vairs neaktīvos) serveros, kuros ar stiprāku ieroci jānošauj vairāk pretinieki, un tas deva 1 milzīgu labumu, kurš iedalās divās kategorijās: kartes spēlēšanas laiks ir ilgāks, kas 1) deva iespēju mazāk prasmīgiem spēlētājiem vairāk laika un iespēju turēt līdzi vairāk prasmīgiem spēlētājiem un 2) deva Visiem iespēju izšaudīties pēc sirds patikas ar labajiem ieročiem, tai pašā laikā pārāk daudz laika neliekot pavadīt ar grūtāk lietojamajiem šaujamajiem. Šodien atkal sagribējās uzspēlēt, un ar atsevišķiem ieročiem un kartēs pavadītais laiks likās par īsu, kas mazināja spēlēšanas prieku. Šī iemesla dēļ iedomājos, ka es varētu nebūt vienīgais ar šādu viedokli, un tāpēc nospriedu te ieteikt šo izmaiņu. *Pašā posta apakšā sarakstīšu savu ideju, kas varētu būt jēdzīgi fragu skaiti uz katru ieroci (ņemiet vērā to, ka tie ir mazāki kā serveros, kuros agrāk spēlēju).

 

Otrais, un par ko jau man pāris cilvēki, ieskaitot Chemiju, piekrita ir granātas līmeņa nepieciešamība tieši pirms naža līmeņa. Pēc savas pieredzes varu teikt, ka tas ir visnepatīkamākais līmenis gg, bet savā ziņā visspraigākais visā modā un ir diez gan izšķirošs par to, kurš tad maču uzvarēs, kas dod vēl lielāku adrenalīnu un motivāciju nezaudēt naža līmeni, to sasniedzot.

 

Paldies par uzmanību!

 

*Viens variants fragu skaitam. Atskaitot dilstošo principu, saraksta secība neatsaucās uz ieroču secību gg.

6 fragi

M249, Krieg 550, G3SG1, AUG, Krieg 552, M4A1, AK-47, Famas, Galil, P90, MP5 Navy, XM1014, Desert Eagle.

4 fragi

AWP, KM UMP45, MAC-10, TMP, M3, Five-Seven, USP.

2 fragi

Scout, Dual Berettas, P228, Glock 18.

1 frags

HE granade, Knife.

Pēdējo reizi rediģēja RaxR, 2018. gada 02. augustā, 15:59.
Мишка
Jauniņais
V.I.P.
Demons
4264 atbildes forumā
Online: 56d 5h 31m
Redzēts 2023. gada 23. martā, 21:28
Pievienots, 2018. gada 02. augustā, 15:55
0
post

Yeap, sounds good!

RaxR
Jauniņais
11 atbildes forumā
Online: 15h 24m 23s
Redzēts 2023. gada 22. decembrī, 06:33
Pievienots, 2018. gada 02. augustā, 16:01
0
post

Hesus Maria, derēja visPirms pārlasīt un izlabot kļūdas, ne pēc postošanas... :D

Capture
GG Admins
Veterāns
Devil with a halo
3440 atbildes forumā
Online: 131d 4h 27m
Redzēts Vakar, 17:50
Pievienots, 2018. gada 03. augustā, 09:27
0
post

100% piekrītu. Gan lielāki kill count, gan he level nepieciešams.

Vēl tikai atliek uztaisīt, ka tiem, kuri sāk paši šaut lodes, norauj spawn protection nost, un serveris gatavs.

andrisptrs
Lietotājs
326 atbildes forumā
Online: 9d 15h 26m
Redzēts 2022. gada 10. februārī, 23:09
Pievienots, 2018. gada 03. augustā, 10:23
0
post

Esmu ar abām rokām par! Tiešām brīžiem, kā Tu teici jau, paliek apnicīgi, ka tā mape ātri beidzas, killu skaitu dēļ. Man patīk tava ideja par HE ieviešanu, manuprāt, ļoti vajadzīga lieta serverī. Prieks, ka kādam ir labas idejas! Es arī piekrītu Capture ieteikumam par shield noņemšanu, kad sāk pats jau šaut, tas arī būtu ļoti labi. Cerams, administrācija vai atbildīgie ieviesīs šīs lietas mūsu gg serverī. :)

Pēdējo reizi rediģēja andrisptrs, 2018. gada 03. augustā, 10:25.

Chemijs
Īpašnieks | Owner | Насяльника
Kick.lv smadzenes
6959 atbildes forumā
Online: 490d 6h 46m
Redzēts Vakar, 10:32
5 Brīdinājumi
Pievienots, 2018. gada 03. augustā, 15:19
0
post

Izklausījās labi, līdz brīdim kad sapratu ka ja liktu šādus ciparus kadus nosauci, ka katru karti butu jaspele ilgak ka pusstundu :D

saliku shobrid shadus ierochus:

glock18,usp,p228,deagle:4,fiveseven,elite,m3,xm1014:3,tmp,mac10,mp5navy:5,ump45,p90,galil:4,famas:4,ak47:6,scout,m4a1:6,awp:4,sg552:4,g3sg1:6,aug:4,m249:4,hegrenade:2,knife:1

tas kas ir aiz semikola norada cik ilus vajag lai tiktu uz nakamo lvl, ja nav noradits tatad 2

vel apsveru iespeju mainit vietam, lai butu sakuma stiprakie ierochi un pec tam vajakie, bet nu tas granatas rounds beigas episks :D

RaxR
Jauniņais
11 atbildes forumā
Online: 15h 24m 23s
Redzēts 2023. gada 22. decembrī, 06:33
Pievienots, 2018. gada 05. augustā, 23:47
0
post

Pirmkārt, sorry, ka neatbildēju ātrāk - darbs n shit.

Otrkārt, vēlos pateikties par atsaucību, ne tikai Chemijam, bet arī citiem spēlētājiem!

Treškārt - a šobrīd jau ir tā, ka stiprākie ieroči vispirms un vājākie beigās. No otras puses, es galīgi nebūtu pret sākšanu ar vājākajiem, beigt ar stiprākajiem, un tad HE un Knife.

Par fragu skaitu, jā - manis piedāvātie ir diez gan apjomīgi, bet tāds arī ir to mērķis. Protams, tev ir gala vārds, bet varbūt varam nonākt pie kāda kompromisa, par kuru arī citi ieinteresētie varētu balsot? Pa lielam tavs piedāvājums ir cool, bet gribētos pāris izmaiņas. Usp un 5-7 varētu 3 fragus, xm1014 un p90 4 fragus, un HE granade tikai 1 (tici man, tas pats viens var ieildzināt spēli diez gan). Kā arī, jā - kā jau pats teici pirms tam, un abi lietotāji augstāk ar minēja, spawn shield derētu alterēt.

Savādākā ziņā viss pa lielam ir ok (ja neskaita vienu lietu, kas visdrīzāk varētu būt tikai subjektīvs viedoklis, ka labāk būtu bez kartes izvēlēšanās mača beigās), un gaidīšu tavu atbildi!

Pēdējo reizi rediģēja RaxR, 2018. gada 05. augustā, 23:48.
Chemijs
Īpašnieks | Owner | Насяльника
Kick.lv smadzenes
6959 atbildes forumā
Online: 490d 6h 46m
Redzēts Vakar, 10:32
5 Brīdinājumi
Pievienots, 2018. gada 06. augustā, 15:51
0
post

Vai saproti ka ja visi labie ieroči būtu tikai beigās, tas nozīmētu ka panākt līderi paliktu pilnīgi nespējami? nu jo - jo tālāk vadībā, jo spēcīgāks, a vajag tieši pretējo, lai visiem būtu iespējas pieraut.

Kāpēc tev liekas ka šobrīdējais mapes ilgums bija par īsu? Es jau palielinaju ar šo updeitu par kadu vismaz tressadalju mapes vidējo ilgumu, citreiz vēl daudz vairāk ja granatu rounds ievelkas. Vai tu jau paspēlēji serveri un pačekoji kā ir šobrīd? nu jo tas nav tikai piedāvājums, šis ir jau vairaākas dienas serverī ielikts.

kāpēc tu gribi atņemt iespēju izvēlēties nākamo karti spēlētājiem?

RaxR
Jauniņais
11 atbildes forumā
Online: 15h 24m 23s
Redzēts 2023. gada 22. decembrī, 06:33
Pievienots, 2018. gada 06. augustā, 16:13
0
post

1) Jā, es iedomājos par to, un tādā ziņā piekrītu, ka dilstošā secība ir godīgāka. Kā jau teicu - es Nebūtu pret to, ka nomainītu uz augošu secību, bet tas Nav ko es obligāti vēlos, jo dilstošā secība arī ir ļoti fun.

2) Kā jau minēju, šīs pēdējās dienas biju aizņemts, kā rezultātā nesanāca laiks ne ieiet forumā, ne uzspēlēt, tāpēc par izmaiņām nebiju lietas kursā - šodien Gan obligāti ieiešu.

3) Šis jautājums vairāk ir attiecināms uz tēmu, kas skar lielāko daļu 1.6 modu veidus - cilvēki pārsvarā izvēlās vienas un tās pašas kartes, un tās var sākt ātri apnikt. Ja ieliek saraxtu ar kartēm, kuras noteiktā vai jauktā kārtībā (kas neatļauj esošai kartei atkārtoties pirms bijušas citas vismaz 5 citas) seko viena otrai, tad rodās lielāka dažādība spēlēšanas stratēģiju pielietošanā. SAVUKĀRT - es teicu, ka šajā ziņā visdrīzāk esmu vienīgais kurš tā uzskata, so tas nav tik degošs jautājums. 

Tomēr, no pēdējā punkta izriet viens jautājums, kurš Gan varētu tikt adresēts. Capture pirms vairāk kā mēneša bija izveidojis postu par to, lai pēc nobalsošanas par karti tas saraxts pazūd. Kā nekā, kuram ir laiks skatīties kā citi nobalso, ja ir konstants action.

Jebkurā gadījumā, vēlāk ieiešu serverī un iečekošu izmaiņas. Paldies par uzklausīšanu, Chemij! :)

 

EDIT

Hey, kā jau teicu, vakar vakarā iegāju uzspēlēt, un esmu mazliet neizpratnē. Tu pats teici " Vai saproti ka ja visi labie ieroči būtu tikai beigās, tas nozīmētu ka panākt līderi paliktu pilnīgi nespējami? nu jo - jo tālāk vadībā, jo spēcīgāks, a vajag tieši pretējo, lai visiem būtu iespējas pieraut. " , bet šobrīd serverī tieši pa lielam IR ieroči salikti augošā secībā, tā kā es īsti nesaprotu Šo tevis iepriekš rakstīto.

Savukārt kādas man tagad sajūtas par gameplay - man ļoti patīk, bet ir pāris detaļas kuras vēlos pieminēt:

1) Pietrūxt otrs ātrgaitas snaiperis, manuprāt.

2) Vēljoprojām domāju, ka manā iepriekšējā ierakstā pāris minētās izmaiņas killu skaita ziņā (usp un 5-7 3 fragi, xm1014 un p90 4 fragi) būtu pozitīvas, lai arī 2 he uz doto brīdi liekas īstenībā diez gan interesanti.

 

Mazliet atsevišķš jautājums - cik serverī parasti ir botu?

Pēdējo reizi rediģēja RaxR, 2018. gada 07. augustā, 15:37.
Chemijs
Īpašnieks | Owner | Насяльника
Kick.lv smadzenes
6959 atbildes forumā
Online: 490d 6h 46m
Redzēts Vakar, 10:32
5 Brīdinājumi
Pievienots, 2018. gada 08. augustā, 01:21
0
post

1. Beigās ir stiprākie ieroči, ieliku to kā eksperimentu šobrīd jo atradu ko līdzīgu internetā, jo nav laika pašam iet katram ierocim cauri un spēlļet 10 kartes testējot un mainot vietām, tāpēc es apsveru mainīt šo kārtību nākotne, jo šobrīdējā kārtībā man nešķiet godīga pret mazāk skilotiem spēlētājiem.

2. Kilu daudzumi - es saprotu ka tu daudz ko gribi vai domā, bet tu tā arī neatbildēju uz to ka "Kāpēc tev liekas ka šobrīdējais mapes ilgums bija par īsu?" - jo palieliot kilu dauduzmus mapes ilgums paildzināsies, lidz ar to kilu daudzumus palielināt varētu apsvērt tikai tad ja karte būtu par īsu.

3. iznemu rtv jo karte nemainijas, palielinaju karshu daudzumu pec kuras var atkartoties karte uz 8, iznemu ka rada balsojot menu ar balsojumu statistikam.

 

Man visdrīzāk ka tuvākajā laikā nebūs iespējas pieķerties vairāk gg serverim, tā kā nepārcenties ar ieteikumiem, itevišķi šādu referātu garumā.

Capture
GG Admins
Veterāns
Devil with a halo
3440 atbildes forumā
Online: 131d 4h 27m
Redzēts Vakar, 17:50
Pievienots, 2018. gada 08. augustā, 01:51
0
post

1. Ieroču secība ļoti patīk, ir nice.

2. Būtībā ieroču kill count ir okay. Ja būtu vairāk, tad izdevīgāk būtu skriet pakaļ ar nazi botiem. Vienīgi to HE, manuprāt, jāreducē uz 1 kill. Kad dabū 1 no 2 kill ar HE un tevi nodur, tad pilnībā palaižas rokas. Tas 1 HE jau ir gana liels slogs, un jābūt nereāli veiksmīgam, lai killu dabūtu mazāk nekā minūtes laikā.

3. Es joprojām uzskatu, ka jāņem nost ir balsošanas progresa rādīšana. Teici, ka "kāds var pabļaut, lai liek konkrētu map". Neviens nekad nav bļāvis, jo gungame ir fast-pace mod, ātrākais un intensīvākais mods no visiem kick serveriem. Un pats galvenais - ļoti traucē, it sevišķi, ja ir gari nosaukumi. Piedevām, kad spied ciparu pogas, lai mainītu ieročus, tad vēl tas voting progress midžinās.

 

Un pirms "pamet" GG serveri, Chemij, iesaku izdomāt kaut ko ar spawn protection. Tas ir baigais vēzis. Sliktākajā gadījumā samazināt par 1 sekundi, jo tagad praktiski visās map var aizskriet vismaz līdz centram ar baltu prezi apkārt.

Labākajā gadījumā - lai ņemas nost protection, kad šauj. Vai vēl viens variants - caur protection var nošaut, bet nedod plusā ieroča kill countam punktus (šādi esmu redzējis daudzos citos serveros, ka tev neiedod +kill ierocim, jo pretinieks ir tikko atspawnojies, tātad arī lodes neatjaunojas un paliec pretinieku spawnā ar tukšu aptveri = dead).

RaxR
Jauniņais
11 atbildes forumā
Online: 15h 24m 23s
Redzēts 2023. gada 22. decembrī, 06:33
Pievienots, 2018. gada 08. augustā, 02:14
0
post

Chemij, uz doto brīdi kartes garums ir ok - es tik domāju no tās puses, ka ar tiem 4 ieročiem, kuriem vien domāju visiem kopā par 5 fragiem vairāk klāt, ir vieglāk nošaut kā ar, piem. glock vai m3. Ja tev tas aizņem pārāk daudz laika, tad lieki sevi nenoslogo - tu jau diez gan esi nācis pretī, kas ir forši. Kā arī teicu pirms tam - piekrītu tev, ka augošā secība ir negodīgāka pret mazāk prasmīgiem spēlētājiem, tā kā ja izlemsi to mainīt atpakaļ uz dilstošo tad man nav absolūti nekādu pretenziju.

Savukārt, man jāpiekrīt Capture visos viņa minētajos kritiskajos punktos. Gan par HE count uz 1 (šodien spēlējot sapratu, ka tas ir diez gan problemātiski dabūt 2 pat ja tēmē uz botiem), gan par to balsošanas progresa noņemšanu (Capture minēja tieši to pašu argumentu kuru es - kuram tajā brīdī ir laiks rakstīt vai skatīties kā citi balso, ja visu laiku action?), gan par respawn protection - varbūt, ja iespējams, tiklīdz tiek pastaigāts, vai izšauts, tā protection nost?

Chemijs
Īpašnieks | Owner | Насяльника
Kick.lv smadzenes
6959 atbildes forumā
Online: 490d 6h 46m
Redzēts Vakar, 10:32
5 Brīdinājumi
Pievienots, 2018. gada 08. augustā, 03:04
0
post

vote progress jau ir izņemts.

Kilu skaitu mainīt nav grūti ieročiem, vnk tas ka es tam nepiekritu jo tad ilgu ilgāk karte. Iztēlojies situāciju ka nūbiņš sakrāj 7 kilus un tad viņu nogriež un atkal jāvāc tos kilus par jaunu :D episki ļauni.

granatu kill skaitu izmainīju uz 1, nezinu vai tam piekrītu, jo pašam testējot bija episki momenti kad par to pēdējo kilu bija ilgi jācinas, man tas ļoti patika, bet nu Jūs vairāk šo paspējāt iečekot, piekāpšos.

Pabeidzu taisīt arī spawn protection - tātad ja aizskrien no vietas kur atdzīvojās 180 unitus ( testējot ar botiem šis skaitlis likās vispiemērotākais ) tad noņemas protection automātiski un pievienoju bridinajumu uz ekrana kad protection beidzas. Šo variantu es biju jau piedāvājis arī agrāk, jo tas nozīmētu ka nevajag stāvēt uz vietas un apgreizties kad atdzīvojas, bet gan ka var vismaz skriet skatoties apkārt zinot ka nebūs spawnkilla, bet nevar rushot esot nemirstīgs. Pārmocījos šo taisot, ienīstu Jūs visus ar saviem ieteikumiem :D bet nu vismaz būs meirs tagad, ar gg tad pagaidām viss skaitās pabeigts.

RaxR
Jauniņais
11 atbildes forumā
Online: 15h 24m 23s
Redzēts 2023. gada 22. decembrī, 06:33
Pievienots, 2018. gada 08. augustā, 19:35
0
post

Labs ir. Ja tomēr kādam ierocim sāks likties, ka pietrūx pāris fragi, došu ziņu!

Apocalypse
Lietotājs++
#L9
[✖‿✖]
2348 atbildes forumā
Online: 25d 4h 12m
Redzēts 17. aprīlī, 19:30
2 Brīdinājumi
Pievienots, 2018. gada 08. augustā, 20:31
1
post

GG ir pārāk viegls,ātri beidzas, no 7 mapēm 5 uzvaras, pēdējam knife levelam vajadzētu 2 kilus . Kr4 grūtāku vajadzētu sataisīt to gg

 

Chemijs
Īpašnieks | Owner | Насяльника
Kick.lv smadzenes
6959 atbildes forumā
Online: 490d 6h 46m
Redzēts Vakar, 10:32
5 Brīdinājumi
Pievienots, 2018. gada 08. augustā, 20:33
0
post

Cilvēks, nesapratu ko tu centies pateikt ar to ka viegls, nevar paņemt nospiest pogu lai spēlētāji paliktu skilltāki.

kā tavuprāt var padarīt spēli "grūtāku" - kā tas ka vajadzēs vairāk kilus dos lielāku iespēju citiem tev pieraut, nevis pretējo? Jo tieši tas ka jasavāc vairāk kilus nozīmē ka skilotākais uzvar jo ir grūtāk savākt vairāk ieročus visiem, tātad veiksmes faktors tiek samazināts.

RaxR
Jauniņais
11 atbildes forumā
Online: 15h 24m 23s
Redzēts 2023. gada 22. decembrī, 06:33
Pievienots, 2018. gada 21. augustā, 16:52
0
post

Hey! Nesen sanāca uzspēlēt ar pāris jauniņajiem, un pēc viņu atsauksmēm pierādijās tas, par ko Chemijs bija teicis - ka augošā ieroču secība ir pārāk grūta iesācējiem. Kā arī spawn protection tomēr nestrādā kā biji iecerējis.

Zinu, ka kādu laiku GG nekas mainīts netiks, bet domāju, ka varbūt tomēr, kad izmaiņas tiks veiktas, varētu nomainīt atpakaļ uz sākotnējo dilstošo secību.

Pēdējo reizi rediģēja RaxR, 2018. gada 21. augustā, 20:21.
Chemijs
Īpašnieks | Owner | Насяльника
Kick.lv smadzenes
6959 atbildes forumā
Online: 490d 6h 46m
Redzēts Vakar, 10:32
5 Brīdinājumi
Pievienots, 2018. gada 03. septembrī, 00:52
0
post

glock18,

usp,

p228,

deagle:4,

fiveseven,

elite,

m3,

xm1014:3,

tmp,

mac10,

mp5navy:5,

ump45,

p90,

galil:4,

famas:4,

ak47:6,

scout,

m4a1:6,

awp:4,

sg552:4,

g3sg1:6,

aug:4,

m249:4,

hegrenade:1,

knife:1

 

Lūk šobrīdējā ieroču kārtība, varam kopīgi tad pamēģināt izdomāt ko vajag pamainīt.

Gaidu ieteikumus :D

RaxR
Jauniņais
11 atbildes forumā
Online: 15h 24m 23s
Redzēts 2023. gada 22. decembrī, 06:33
Pievienots, 2018. gada 04. septembrī, 21:07
0
post

Karoč, es ieteiktu xm1014 un p90 nomainīt uz 4, galil, famas un abus scope automātus uz 5. Oriģināli biju domājis usp un 5-7 uz 3, bet tas nav obligāti.

Kā arī, spawn protection vēl joprojām nav tāds kādu tu biji iecerējis - vēl joprojām, kā izskustās no vietas, vai izšauj ir spawn protection, kas dod iespēju rushot vismaz pāris sekundes  (vairākas reizes nācies izlaist veselu aptveri uz kādu, kurš jau sen močī pa mani, un citreiz pat kāds uzskrien virsū ar nazi un atņem lvl).

Savādāk, viss ļoti jauki :)

Chemijs
Īpašnieks | Owner | Насяльника
Kick.lv smadzenes
6959 atbildes forumā
Online: 490d 6h 46m
Redzēts Vakar, 10:32
5 Brīdinājumi
Pievienots, 2018. gada 04. septembrī, 21:16
0
post

izskatās ka esi mazliet pārpratis to kā strādā spawn protection.

Ja izkustas aptuveni ~2 metrus no vietas kur atdzīvojās, tad protection beidzas, man liekas ka tu kaut ko jauc ka kāds skrietu tur virsū ar nazi, ja vien tu pats nesedi vinja baze...

Ja liktu mazāk par 2 metriem, tad spēlētāji speciāli nekustētos kad atdzīvojas kas sāktu pamatīgi bojāt spēli, a šis variants ļauj mazliet kustēties, kā arī neļauj spawnkilot, kas ir tieshi tas kas ir vajadzīgs.

 

Ja gribi pierādīt ka to distnaci vajag samazināt, ieliec te demo, parādot kādu momentu kurā tavuprat šī distnace bija par lielu.

Pēdējo reizi rediģēja Chemijs, 2018. gada 04. septembrī, 21:16.

RaxR
Jauniņais
11 atbildes forumā
Online: 15h 24m 23s
Redzēts 2023. gada 22. decembrī, 06:33
Pievienots, 2018. gada 04. septembrī, 21:30
0
post

Ok - pirms tam tad nesapratu. Bet kā ir ar šaušanu - vai izšaujot spawn protection noņemās, vai šā vai tā jāizskustās kāds gabals?

Lietotāji skatās šo tēmu: 0