Visos Serveros:
*Itemu jeb awardu saņemšanā vajadzētu ņemt vērā rezultātu un spēlētāja aktivitāti katrā kartē. Jo labāks score, jo lielāka iespēja saņemt labākus vai vairāk itemu. Kā arī, ja noteiktu karti nospēlē no sākuma līdz beigām.
Piebilde - Es šodien nospēlēju divas kartes pēc kārtas ar diezgan labu rezultātu. Pēc pirmās kartes nedabūju neko un pēc otrās kartes beigām - hokeja ripu. Daži spēlētāji, kam rezultāts bija aptuveni attiecībā 2:1, saņēma itemus kamēr es ar labāko rezultātu paliku bešā bez itemiem.
Īsāk sakot, itemus nevajadzētu dalīt random secībā, bet noteiktā kārtībā - pēc score un aktivitātes.
Spēlētājiem vairāk būs motīvācija spēlēt aktīvi un pēc iespējas labāk.
CSDM Serverī:
*Pēc levela saņemšanas, HP atjaunojas uz 100 un Tu saņem sprāgstošo granātu kā bonusu.
Es par so pasu nesen veidoju topiku https://www.kick.lv/forums/topi…i/?post=318026
tur arii ir atbilde, bet jaa rekomendeju ideju tavu
Tā kā HAH jau iemeta link uz topiku , kur bija daļa no tā uz ko tu vēlējies saņemt atbildi, bet tomēr kaut ko paturpināšu:
*Itemu jeb awardu saņemšanā vajadzētu ņemt vērā rezultātu un spēlētāja aktivitāti katrā kartē. Jo labāks score, jo lielāka iespēja saņemt labākus vai vairāk itemu. Kā arī, ja noteiktu karti nospēlē no sākuma līdz beigām.
"Rezultātu" Klau,bet tādos serveros kā JailBreak nevar iegūt nekādu tur kruto score (protams, ja esi ct, tad var, bet tas ir cits stāsts). Itemu došana ir random, kurai ir speciāla sistēma, protams, ja tev nav kaut kāds speciālais artefakts, kurš dod papildu bonusu iegūt itemu.
Varbūt tu visu mapi kaut kur žurkoji un īpaši nekustējies, tāpēc nedeva, bet tiem, kuriem bija slikts score skraidīja pa mapi un kādu šāva, tiem iedeva vairāk nekā tev, faktori var būt visdažādākie.
Un spēlētājiem diži vienalga tie itemi, viņi iet spēlēt serveros nevis spēlēt itemu dēļ, itemus vairāk jēga vākt sēžot forumā
Mēs ēdam, lai dzīvotu, nevis dzīvojam, lai ēstu.
Diemžēl pavisam nepiekritīšu šim, jo itemus un ieiro nekad nav bijis domāts dalīt "labājiem" spēlētājiem, jo labākajiem spelētājiem jau tāpat ir vairāk nauda un visa pārējā kas var būt.
Kam būs labums no tā ka stiprākie būs vēl stiprāki un varēs vēl sev vipus bezmaksas dabut utt?
ieiro dala vienkārši lai spēletāji uzturētos serverī pēc iespējas vairāk.
itemus dala lai vienkārši spēlētāji neesot afk uzturētos pēc iespējas vairāk, arī ja spēlētājs ir miris, viņš joprojā palielina iespēju dabūt sev itemus, izņemot ja vnk sēž afk un vispār nespiež nevienu pogu utt.
Skilotākie spēlētāji serveros kā csdm saņem vnk vairāk naudu un var nopirkt vairāk skinus
serveros kā jb skilotakie speletaji saņem vairāk naudu par vadīšanu/spēlēšanu jo vienkārši novāc vairāk un uzvar vairāk.
Neredzu pilnīgi nekādu pamatu vai labumu ka par to ka spēlētāji fragotu labāk kā citi, ka tiktu attalgoti labāk ar itemiem kā citi.
LVL UP - heal + grantas ideja loti forsha, sataisishu. SATAISĪTS, IELIKTS SERVERĪ UN NOTESTĒTS
Tessa&Hardin, cruelcin, HSkill, Enemijs, w3Ed!ch7, 𝒶𝓋𝒾𝓀𝓈, 𝕳𝖗𝖊𝖓𝖔𝖛𝖎𝖏𝖘, Venta, Pilots, jonivaio, Kipchoge, eena, Remember-ME, tuis, Chemijs, Lauku puika a.k.a hnc. , Latvians, agaa, Wolfyy, kaifotajs!!! :D, Maize, Вася Пупкин, bnation-, Unicorn, 𝐃𝐞𝐯𝐢𝐥𝐢𝐬𝐡𝐡., StaFFорд, sсhoKKur-, ⛔lolwut?, Kiwi :]