#13 T`Bag. 91.105.1.223 ( 378.364.468.146.661.103 ) STEAM_1:0:1784369845
Wallhack
Yow. Diemžēl serverī nebija laika paspecot, bija ķipa jaunais talants, bet nu kārtējo reizi prieks par HLTV.
Momenti (*-niecīgi momenti):
9:49* - nedaudz inčīgi, ka turam awp mērķi tādā mazā caurumā, kur nepieciešama asa reakcija, bet pirmo enemy, kas noskrien pa crosshairiem, palaižam garām pat mērķi nepakustinot. Pagaidām nekas bīstams.
10:11* - arī vēl nekas, lai es sāktu spriest, ka ir wh, bet ir ieraudzīts čalis orangutāna pozā un prasītos defot vai iet ar prefu uz viņu. Tā vietā uzreiz velkam mērķi pa kreisi, kur viņš sācis kustēties.
14:38* - man grūti novērtēt, kāds bija mērķis pushot ar awp rokās, bet apstāšanās un mērķa vilkšana pa labi izskatās priekšlaicīga. Var norakstīt uz to, ka komandas biedrs tevi beitoja ar saviem šāvieniem, bet kopumā spēlesstils jau sāk izskatīties diezgan sketchy priekš "laba spēlētāja", mērķis regulāri stāv kāju līmenī un esmu ieintriģēts, kas notiek tālāk demo.
14:43 - sauc to par sakritību, bet šoreiz uz defu mērķējam +1 sekundi ilgāk (atšķirībā no defiem pirms 15sec), lai izšautu tieši tad, kad crosshair stāv uz enemy galvas. Kubs pēdējā mirklī aiziet pa kreisi un paši arī manāmi pavelkam mērķi pa kreisi. Izskatās pasmags moments.
15:59 - taisam nabadzīgu bhopu, bet, pirms reāli redzam enemy, jau stūrējam riņķī no strauji tuvojošā kvadrāta. Skaņu bloķēja AK šāvieni centrā. Pēc tam catwalku izcheckojam ar nazi rokās, laba piesardzība, puis'.
16:15 - kills zem fullflash izskatās iespaidīgs, bet, ņemot vērā faktu, ka mērķis pēc flasha tika vilkts uz leju, šis ir netīrs moments, jo 1) fullflash šāvieniem ir iespēja būt precīziem, ja tiek šauts ar mērķa novietojumu, kurā jau šāvējs pirms tam juties ērti; 2) pirms fullflash bija redzams kvadrāta skrējiens, kas noved uz aizdomām par wh.
---Gribējās paskatīties, kā tev T side klāsies.---
28:10 - neredzu īsti iemeslu gaidīt slowojošo enemy no centra.
28:49 (x1/4) - mērķis tiek priekšlaicīgi vilkts pa labi uz lēcošo enemy. Wallhack.
29:07 (x1/4) - šoreiz pusho ar deaglu un nevis checko galu/stūrus, bet sastindzinam mērķi tieši pirms sadursmes, jo enemy pusho pretī, tādējādi čalim nav ar reakciju jāvēlk mērķis pretējā virzienā. Ļoti tipiska wallhackeru kļūda.
Kā arī lielākā daļa awp šāvienu ir bez jebkāda mērķa movement ar ļoti augstu precizitāti. Tas ir tipiska wallhackera awp playstyle, jo var novērtēt pretinieka kustības jau pirms viņš izlien ārā. Awp spēlētāji kustina rokas līdzi pretiniekiem, nevis allaž atrod sevi tādās vietās, ka ar sastingušām rokām spēj nošaut, tas vienkārši fiziski nav reāli.
29:16 (x1/4) - tas pats, kas iepriekšējā momentā - mērķis sekundi pirms iziešanas sastingst precīzā pozīcijā, kur būs sadursme un tālāk čalis kustas tikai ar klaviatūru.
30:37* - nezinu, kā tu tos spotus izvēlies, kad gaidīt pretinieku, kad nē, ja tagad tās atlidojušās HE dēļ ir reāls pamats domāt, ka enemy tuvojas, bet tu izvēlies iet virsū. Iepriekš stāvēji spotos bez pazīmēm 10sec+, lai gaidītu pretiniekus. Apskatos vēlreiz ar wh - neviena kuba uz ekrāna, okej sk.
30:56 - šis ir viens no smagākajiem momentiem līdz šim, kad Sintija pirms sadursmes izdomā iet pretējā virzienā, bet mūsu čells tieši tajā brīdī sasalst un uzliek mērķi. Neredzu nevienu iemeslu iziet tieši uz enemy spotu ar visu scope. Wallhack.
31:01 - lejā ir skaidri dzirdama famasa, taču šoreiz ejam bez scope, loģika, kur tu rodies. Iespējams ejam bez scope, jo tur ir otrs kvadrāts, who knows.
32:24 - pēc otrā kill izdarīšanas mīņājamies pa labi, pa kreisi uz dirsiņas (čalis nebūtu spējīgs izšaut), bet tieši pārstājam pirms uz sadursmi nāk trešais.
32:40* - savējie mums skaļāk skrien pie a1 bankas nekā pretinieks, bet tiek iescopots pie pirmā enemy soļa centrā. Lai nu būtu, bet nešķiet visai reāli.
33:06 - ir awp skaņa centrā, čalis grozās kā vējrādis vētrā un nesaprot, bet tieši, kā parādās kvadrāts, tā arī droši iescopojam.
Būtu laiks, paskatītos vairāk. Bet nu BT jau tiks skaidrībā, paldies.
Paldies par šo lielisko reportu!
Iesaku visiem pamācīties no Capture kā veidot čītera reportus!
Banots.
Slēgts.
Dzēsts, Capture, SintijaL, T. Bagvels, MENDIJA, Wolfyy, **Nezināmā**, C0ppy, JērsA, eLEONORA, pigmi , Jan4a, 𝐖𝐢𝐥𝐝𝐰𝐨𝐥𝐟𝐚, Venta, prote1ns, Hazard, akasi, knejvs, tenblunt, Enemijs, blackout, Kikii., malbaro, 𝕯𝖆𝖓𝖎𝖘0-., EXIT.-, ★ToughEnough★, siirups, pankuksh, cruelcin, Lacz, Beyondz, G$ SHOOTER, Hybrid Minds, Yakuza, Pickle Laura, »𝗖𝗿𝘆𝘀♰𝗮𝗹«