bilde ko parada kad esi afk par ilgu
Sūdzības / Complaints / Жалобы
16
0
topic
BlackBeats jeb Bērns bez smadzenēm
Capture
GG Admins
Veterāns
Devil with a halo
3442 atbildes forumā
Online: 131d 5h 0m
Redzēts Vakar, 14:06
Pievienots, 2020. gada 09. decembrī, 20:24

Hey. Kārtējais nopaļīšanas edišans. Nedaudz žēl, ka aktīvākie dd2 admini nav modošies agrāk par mani, bet ko nu tur padarīt.
 

Bērns bez smadzenēm    80.70.218.199    STEAM_1:1:1524194371

Wallhack

DD2
 

HLTV demo no 15:36 07/12/20 dd2 serverī.

*- maznozīmīgi momenti, kurus iespējams izskaidrot

10:15 - nav pat desmit sekundes pagājušas kopš sācis spēlēt, čalis jau nopaļās. Ņemot vērā to granātu centrā, skrējienu knapi dzird un nemaz tik precīzi, lai ietu ārā ar prefu vietā, kur savs sedz. Jau smags moments.
10:57* - neliels prefčiks pirms kvadrāta, kas tiek piesegts ar sekojošām lodēm. Šo vēl varētu norakstīt uz random prefu karstā punktā, tāpēc atzīmēju ar zvaigznīti.
11:15* - diezgan precīzā brīdī uz taimingu (ja tas ir taimings) pēc tās savas dancošanas slīpajā noliekam mērķi izdevīgā pozīcijā, sastingstam un savācam. Teiksim tā, vēl pieļaujams moments, bez lieka trača.
11:16 - pievēršam uzmanību, kā mērķis staigājot pa slīpo un izejot ārā, atrodas precīzi vietās, kur skraida enemy. Šis atkal ir tikai demo sākums un tas patiešām var sagadīties, bet jau smagi aizdomīgi, it sevišķi @11:20 uz trešo enemy.
13:47 - pre-fire pa otru čali pa labi, nav izskaidrojamie agrie šāvieni.
16:25 - uz abiem enemy ir mērķis virsū pirms iziešanas no spota. Pirmais ir lielā tuvumā un tik precīzu mērķa novietojumu ar visu skaņu neredzu iespējamu. Otrais enemy neatrodas default spotā. Ja blackbeats ar mērķi meklētu to enemy vairāk pa kreisi, tas būtu izskaidrojams. Jebkurā gadījumā šīs ir wallhack pazīmes.
20:55* - diezgan precīzi čalis nobremzē pirms sadursmes, bet nu šis tāds minimāls moments, enemy aptuvenā vieta zināma.
22:03 - ņemot vērā mērķa atrašanās vietu un to, ka tiek izšauts ar mērķi kustībā, šī vienkārši nav reāla reakcija. Ja šis būtu pre-fire, man nebūtu problēmu, bet šeit vienkārši nav tīra reakcija.
23:19 - tieši pirms sadursmes ar awp nosegtu līniju čalis pārstāj skriet pirms sienas.
23:49 - tiek medīts sadzirdētais enemy, bet papildus kvadrāti sāk pushot uz bedri, tāpēc pa ceļam pārdomā un momentāli ieņem pozīciju pret šiem kvadrātiem.
23:58 - čalis saprot, ka dirsā ir un jau atkal iziet ar mērķi punktā, kur tieši atrodas enemy.
26:02 - atkal tiek iziets ar mērķi un pre-fire precīzi uz enemy atrašanās vietu.
27:57* - ņemot vērā, ka flash ir tikko izsprādzis un lidojums tam vispār nav skaidrs, es neredzu to kā pietiekamu iemeslu, lai aizietu aizsegā. Šāds gamesense BlackBeata spēlesstilam vienkārši neatbilst. Bet nu lai iet zvaigznīte mūsu profam.
29:23 - tak pieduries. Čalis vico skaisti mugurā caur a1 un apstājas līdz ar nedzirdēta enemy ieraudzīšanu nekurienes vidū. Pie tam vēl izšaut ar tik filigrānu reakciju. Tīri kvadrāti.
32:13 - pirms čalis iziet ārā viņš mērķi jau velk pa kreisi uz goos'ā esošo pretinieku.
33:33 (x1/4) - čalis ierij meistarīgu flashu, no kura viņš aizgriežas tieši līdz ar tā parādīšanos - nereāla reakcija. Tiem, kas skatās šo demo, iesaku spēli: pamēģiniet ar visu wallhack un x1/4 ātrumu uzspiezt pauzi tādā brīdī, ka flash viņam ir redzams un ka viņš nav uzsācis aizgriešanās kustību. Flash nebija dzirdams, ņemot vērā, ka cits pretinieks smagi bēra ar AK.
 

Paldies par uzmanību.

sсhoKKur-
V.I.P.
Šašličok_ papličok_ kŗans
15060 atbildes forumā
Online: 525d 15h 7m
Redzēts 15. februārī, 16:29
1 Brīdinājumi
Pievienots, 2020. gada 09. decembrī, 20:31
0
post

Banots.

 

Lietotāja stati arī resetoti. @Chemijs

 

Slēgts

Pēdējo reizi rediģēja Chemijs, 2020. gada 09. decembrī, 22:46.

Lietotāji skatās šo tēmu: 0