bilde ko parada kad esi afk par ilgu
Banu apelācijas / Ban appeal
0
0
topic
vēlreiz bans
the one that got away
Lietotājs
58 atbildes forumā
Online: 3d 12h 51m
Redzēts 2020. gada 01. februārī, 16:09
1 Brīdinājumi
Pievienots, 2018. gada 06. augustā, 20:21

******************************************** 
[CBAN] Tev ir bans no si servera 
[CBAN] Vari sudzeties : .lv 
[CBAN] Nobanotais nicks : the one that got away ( the one that got away ) 
[CBAN] Laiks palicis : Bans uz m u 
[CBAN] Iemesls : WH ( de_dust2 ) 
[CBAN] Bana IP : 188.112.177.6 ( 188.112.177.6 ) 
[CBAN] Bana Steamid : STEAM_0 : 0 : 1674917344 ( STEAM_0 : 0 : 1674917344 ) 
[CBAN] Admins : Haiduk 
************************************

https://www.kick.lv/bans/search/?ban_id=38654

https://failiem.lv/u/vjr44swq screens un demo

nezinu, kāpēc bans. nepieredzējis admins, kā iepriekšējais, kas mani nobanoja. toplv haiduks :(

 

Haiduk
Lietotājs
dušplēsis
(。◕‿◕。)
241 atbildes forumā
Online: 89d 15h 13m
Redzēts 26. aprīlī, 14:45
3 Brīdinājumi
Pievienots, 2018. gada 06. augustā, 20:30
0
post

jā. nepieredzējis. :D 

Capture
GG Admins
Veterāns
Devil with a halo
3451 atbildes forumā
Online: 131d 11h 15m
Redzēts pirms 1 stundas
Pievienots, 2018. gada 06. augustā, 22:32
0
post

Bans paliek.

 

EDIT:

Tiek izmantots wallhack.

Spēlētājs vēlējās momentus - nu tad lūdzu.

Nosvītrotie nav wh momenti, zvaigznītes ir niecīgi wh momentiņi.

 

33:58* - kādi ir ieguvumi no tīras lupīšanas sienā? A2 pretinieks jau var būt atnācis te pat, bet neskatāmies ne a1, ne a2. 
34:44 - izšaujam tieši līdz ar enemy iziešanu. Pārdabiski ātra reakcija, lai gan šī pat nav reakcija - tu priekšlaicīgi pārstāj skriet un šauj pa enemy.
34:49 - visa šī momentu sērija nepatīk. Pirmkārt, jau reakcija uz pirmo enemy ir traki zibenīga, otrkārt, kad čuvaks ar sg552 ber, man bez wh skatoties, nemaz nešķiet, ka var tā droši atkāpties, uzgriežot muguru. Es 100% būtu secondary vilcis ārā, trūkst piesardzības.
35:58 - priekšlaicīgi apstājamies pilnīgi random vietā, lai sagaidītu slowojošo enemy.
36:02 - nav ne jausmas, kāda bite iedzēla un kas lika pēkšņi skrējienā izcheckot (mērķi nobīdot pa labi) a1 tunnel arku.
37:09 - tik varu tev pieminēt, ka pēc kill izdarīšanas tas "fake pre-fire" uz astotnieku izskatās rēcīgi un nemākulīgi.
37:49 - neredzu iemeslu joprojām uztraukties par goosu, bet tev tur mērķis kā piekalts. Tavu brīnumu - izrādās tur bija enemy.
38:50* - pēc atnākšanas no afk, savējais uzmanīgi sēž un skatās vietā, kurā radars ir tukšs. Man šeit prasās lielāku piesardzību, ejot caur a1.
40:44 - tu vari man izstāstīt, kāpēc tu ej ārā ar mērķi nekurienē - nedz uz tuvo kasti, nedz uz a1 longu? Ja es ar wh spēlētu, es tieši šādi rīkotos - neliktu pricelu virsū uz enemy, "lai nav aizdomīgi". Ieejot a1 tunnel, visu skaisti izchecko. Bet tad: vietā, kur pēc skaņas un varbūtības enemy atrodas par 80-90%, tu vienkārši taisi dziļu duck, skatoties šķībi. Kāpēc neej ārā un normāli neprefo to vietu? Čuriņa rausta?
41:30 - manā skatījumā atkal monstruāla reakcija. Savējais ar savu skriešanu to kreiso austiņu ir okupējis, neredzu iemeslus tik ļoti zibenīgiem šāvieniem.
45:05 - skatoties pirmo reizi bez wh, šis likās reāli tizls defs - ar tādu to skrienošo enemy stabili nenoķersi. Bet ar wh izrādās tas ir tieši pa kvadrātu goosā.
46:23* - priekšlaicīgi nobīdi mērķi pa kreisi un izšauj bez flick. Tas tā vienkārši dzīvē nenotiek, ka tu, sēžot slīpumā, spēsi nolikt mērķi skrienošam enemy tā, ka nepakustinot peli var vnk izšaut onetap.
46:30 - šeit ir atkal kaut kāds botisma kalngals, bet es pat neaprakstīšu.
47:13 - vēl dafiga pretinieku dzīvi, mēs ar jau uzliktu scope ejam ārā ar skatu uz saita leju - tieši, kur atrodas vienīgais enemy visā plantā. Par A saitu un goosu nesatraucamies.
Piedevām tu noņem scope vislabākajā brīdī - pēc tam, kad savējais tiek atvākts. Es to scope tieši atstātu, jo liela iespēja, ka enemy pēc kalašas ies. Bet tev redzams, ka pretinieks paliek sēžam.
48:05 - būtībā visu demo tev klibo piesardzība. Normālos apstākļos tevi 50% šo "piesardzību momentu" atvāktu, bet pilnīgi katru reizi kvadrāti ir zuduši bez vēsts. Šajā momentā - enemy izber aptveri pa sienu. KĀ REIZ TIEŠI PA TO VIETU, KURU PĒC TAM IEŅĒMI. Visbiežāk šādi bērēji nāk atkārtoti bērt pa šīm vietām. Man prasītos vai nu pamainīt spotu vai jau priekšlaicīgi defot pa lielo kasti.
48:35 - šāda checkošana ar scope šajā situācija ir vienkārši netīra. Ja par to trešo būtu kāda miņa, tad man vienalga - checko spotu, kā gribi. Bet te ar PIEVILKTU SCOPE vnk staigā. Nevis velc to uz divstāvīgo kasti, bet iesvied random vietā.
48:38 - tu pēc trešā fraga izdari deagle šāvienus, tātad pieļauj domu, ka varētu būt vēl pretinieki. Tajā pašā laikā pēkšņi vispār A plantu nechecko. Dzīvi vēl ir ČETRI CT, bet mēs poh - ar c4 rokās paskriesim. Loģiski, ka atkal viss A plants ir tīrs.
49:16 - ja tev pēc visām tām zibenszeļļa reakcijām pēkšņi ir šāda divplākšņa reakcija, tad labāk ietriec kādu enerģijas šļuru.
50:03 - šoreiz stāvam kā Brīvības statuja ar HE rokās, kaut atrodamies uguns zonā. Kur... ir... piesardzība... vecīt?
50:39 - =DDD tagad jau pa longu skriesim ar uzvilktu scope. Izcheckojam A saitu, bet pietrūkst tie centimetri, lai ieraudzītu enemy. Šajā situācijā tev nav redzams, kas darās aiz zaļās kastes, tāpēc enemy, kas jau novāca tavējo longā, varēja atkārtoti iziet pa labi, kuru tu neredzētu ar savu uzvilkto scope.
51:57 - enemy a2 boostā, tev nedzirdot atkāpjas, bet tu nemaz nechecko pašu boostu un skaties taisni lejā, dzenoties viņam pakaļ.
52:05 - brutāli smags pre-fire. Enemy pieiet pie sienas un nemaz neparādās, bet mēs izšaujam vienu puļu tieši tad, kad šams būtu izgājis ārā.

Pēdējo reizi rediģēja Capture, 2018. gada 07. augustā, 00:15.

Lietotāji skatās šo tēmu: 0