bilde ko parada kad esi afk par ilgu
Haoss / Beztēma / Offtopic
2
1
topic
Iegremdējoties ''Cs 1.6'' CFG Pasaulē.
Shitluvz
Lietotājs
Bigger Than Satan
49 atbildes forumā
Online: 1d 12h 38m
Redzēts 2017. gada 31. maijā, 12:27
1 Brīdinājumi
Pievienots, 2017. gada 20. aprīlī, 01:09

Sveicināti Kick'ieši!

Te es, Jūsu ļaunākais ienaidnieks iekš dd2 - shitluvz.  Šonakt tāds bezmiegs, tāpēc ienāca prātā uzrakstīt kā saka nevis pamācību, bet gan tādu kā padomu, un risinājumu Jums, ja kādreiz ir bijušas problēmas un neziņa. Kapēc gan tā un kas pa bļin.

Kur pie viena būs atbilde uz Jūsu mīklu, kādēļ shitluvz ir norecoil or smth.

Tad nu ķeramies vērsim pie ragiem tā sacīt.!!!!!!

 

CFG Kā zinam mums visiem ir šāds "Counter-Strike 1.6" sastāvdaļas fails, kam ir uzdevums nodrošināt Jums katru reizi spēlēt ar tiem pašiem Settingiem, kurus esat izvēlējušies iekš (Options). 

CFG, viss saglabājas un katru reizi kad ejam iekšā viss ir tieši tā, kā pēdējo reizi izgājāt ar saglābātiem (Options). 

qt1akmlzq0gl1ttp9uz.png

 

 

CFG. Ir ļoti maziņš fails, kas nesver daudz, un glabājas Jūsu "Counter-Strike 1.6 mape/cstrike/config.cfg

 Lai šo config.cfg atvērtu, jums vajadzēs programmu ko sauc par "Notpad ++", vai arī uzspiežam labo peles klikšķi, un spiežam Atvērt, jeb Open As.  "TxT" , bet es iesaku "Notpad ++"  

ko var nolādēt šeit. > http://notepad-plus-plus.org/">http://http://notepad-plus-plus.org/

 

Kas seko tālāk... 

 

Iekš CFG faila iekšā pašā lejā ja notinam mēs redzam uzrakstu.

 

exec userconfig -   Šis ir dažos CFG. Manā tai skaitā ir.  Kas tad īsti ir  šis  (userconfig) ?

(Userconfig) - Ir CFG tipa fails, kas satur tādas lietas kā, -

• Tēmekļa krāsas (Crosshair color)

• Čata krāsas, (Chat color)

 


@ Ping rate.

Šīs komandes mēs rakstam iekšā konsolē kad atveram ''Counter-strike 1.6'' spēli. Tas Jums palīdzēs mazinātu Jūsu pingu iekš spēles (in-game).

rate "25000"

cl_cmdrate "101"

cl_updaterate "101"

ex_interp "0.01"

fps_max "101"

Gribu piebilst to, ka šīs komandas var atšķirties, jo visiem nav vienāds internets. Dažiem ir ātrāks,bet dažiem ir palēnāks. Redz, es dzīvoju Anglijā un man tā lieta ir mazliet sarežģītāka, bet ja ierakstot šīs komandas, Jums nekas nemainās tad mainat komandas "cl_cmdrate un cl_updaterate", jo tieši šīs komandas regulē pingu iekš spēles (in-game).

Kā arī, Jūsu personālo @ spēles bindu.

Manā gadijumā viņš man ir šāds, proti, ja kāds vēlas sekot maniem bindiem, bet katram savs.

@ Bind

bind "F1" "flash; sgren; flash; hegren; defuser"

bind "F2" ";deagle; buyammo2; buyammo2; defuser"

bind "F3" ";m4a1; ak47; vesthelm; vest"

bind "F4" ";awp; vesthelm; vest"

bind "F5" "snapshot"


Protams userconfigā ir arī visa Cs 1.6 Grafika tai skaitā, ja esat pamanijuši daudziem @ De_Dust2 ir tumšāks nekā otram.

Kapēc tā jūs prasiet?

Tas tapēc ka, CFG, vai userconfiga ir iekodēts šāds kodiņš. 

 

@ Graphic

gamma "3"

cl_weather "1"

cl_vsmoothing "0.05"

cl_shadows "1"

s_distance "60"

r_bmodelhighfrac "5.0"

r_detailtextures "0"

net_graph "3"

net_graphpos "2"

net_scale "5"

hud_draw "1"

Protams, jūs varat userconfiga iekodēt papildus kodus, kā savu izvēlētu crosshair krāsu, čatu krāsu, radara hud nomainīt, un vel daudzas mazas niances salikt. Protams arī  @ NoRecoil pieregulēt atbilstošam ierocim. 

Šeit ir anā gadijumā AK-47.

 

~alias wpnAK47 "set Aim. [XXXX]; set Aim. [XXXX]; set  [XXXX]; set Aim. [XXXX]; set Aim.Aimspot  [XXXX]; set [XXXX]"

Esmu ielicis  [XXXX] Jo nevēlos atklāt kodu, kas satur speciālās īpašības.


Tālāk...

Biežāk uzdotie jautājumi kā arī esat dzirdējuši kā tiek teikts,  turam istu - shitluvz AIM? NeRecoil? WH? Kapēc viņam tās lodes tik taisni iet, kā viņs tik bieži galva liek?

Redziet, te arī viss sākas no punkta A.

Šajā visā brēkā slēpjas CFG.  Kā minēju var pieregulēt savu tīkamo ieroci kā pašam labāk, protams es to esmu izdarījis bet nācās cs iet iekšā 60.reizes noo vietas, jo katru reizi pamainīt kādu ciparu ir maza galvas sāpe, jo ir jānotestē protams.

Bet redziet, ir jāmāk spēlēt arī.CFG Jums nepiešķirs visus kārumus. Kā saka bez Skilla, nebūs nekas. Tu vari nolādēt WH. un spēlēt, bet ja nav skills tavs WH pat nepalīdzēs pret skillotu spēlētāju.

Viss slēpjas tavā ... -

 Reakcijas ātrumā

 Precizitātē

 Cik ātri spēj noariģēt uz pretinieka galvu, vai pleca sadaļas rajonu.

 

Šī pieregulēšana ļauj atšķirties no @ Default AK-47, no @ Editet AK-47.

Piemēram, ja parastajam jūs berat, bet AK-47 ceļās augšā, tad Editet jūs bērsiet viņš stāves normāli un necelsies debesīs.

( CFG Editošana pēc sava, un ieroču pieregulēšana ir ) Officiāli pilnīgi Legāli. Pārsvarā to izmanto, uz

(  CW, CUP ) Turnīriem.


Tas nu arī pa lieliem soļiem viss būtu. Cerams esmu kautko pastāstijis un esat ieguvuši sev atbildes uz dažiem jautājumiem un nezināšanas.

Autors: shitluvz/kamene

Pēdējo reizi rediģēja Shitluvz, 2017. gada 20. aprīlī, 01:26.
Chemijs
Īpašnieks | Owner | Насяльника
Kick.lv smadzenes
6959 atbildes forumā
Online: 490d 8h 0m
Redzēts pirms 1 stundas
5 Brīdinājumi
Pievienots, 2017. gada 20. aprīlī, 02:04
0
post

Foršs topiks

Varu padalīties ar savu cfg, man ir daudzām komandam apraksti, agrāk daudz laiku ieliku visu ko viņā testējot un mainot pa vienam ciparam.

 

Daļai esmu noslinkojis un nepierakstījis ko tas dara, pāris no šiem vispār ir jau likvidēti kopš cs updeitiem :D

 


name                 "`Ch3m!caL"
sensitivity         "1.0"    
volume                 "0.2"    

rate                "100000.0"    // (senak 20004.492)
cl_cmdrate             "105"
cl_updaterate         "101"
cl_cmdbackup           "2"

m_filter            "0"        // Toggles mouse filter. Mouse filter smooths out mouse movements.
gamma                "3.0"        // (CPL rule "3") TEST BIJA 27.0

// ========================================================================

_cl_autowepswitch         "0"        // switches to stronger weapon if pick up
_snd_mixahead             "0.100"    // sets time to mix sound that much ahead
+mlook                        // I use a mouse
bgmvolume                 "0.000000" // No CD-music
bottomcolor             "6"        // sets the bottom color of the player model
brightness                "35.0"    // (CPL rule "1")
cl_allowdownload         "1"        // download and
cl_allowupload             "1"        // upload everything :)
cl_backspeed             "400"        // sets the backup speed of a player
cl_bob                     "0"        // sets amount that view bobs while player runs
cl_bobcycle             "0.8"         // sets how frequently view of a player bobs while running
cl_bobup                 "0"         // Sets how long your weapon stays up before cycling when walking.
cl_crosshair_color         "255 255 255"     // corsshair color
cl_crosshair_translucent     "0"        // makes crosshair translucent
cl_crosshair_size         "SMALL"    // crosshair size
cl_dlmax                   "1280"    // download speed limit
cl_dynamiccrosshair        "0"        // CS 1.4 Crosshair on(1)/off(0)
cl_download_ingame         "1"         // ############toggles downloads of models, decals during game
cl_fixtimerate             "7.5"        // ar tickets saskanoshana frame
cl_gaitestimation          "1"        // kaju kusteshanas, cs 1,6 automatiksi ON
cl_himodels             "0"    // toggles higer quality player models 
cl_idealpitchscale         "0.8"        // joystick suuds kautkads
cl_lc                   "1"        // Lag compensation on  (CPL rule)
cl_lw                   "1"        // Default lag weapon compensation  (CPL)
cl_minmodels             "1"        // T CT models be same(CPL Rule) 
//cl_nolerp             "0"        // % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % %
cl_nosmooth                "0"        // It defines if the prediction errors will be smoothly corrected
cl_observercrosshair     "1"        // This enables the crosshair in Free Look spectator mode
cl_pitchdown             "89"        // Sets the maximum view angle to look down. This is locked and can't be changed in CS.
cl_pitchspeed             "225"        // This is how fast your view loop up / look down with using the commands +lookup / +lookdown.
cl_pitchup                 "89"        // Sets the maximum view angle to look up. This is locked and can't be changed in CS.
//cl_pred_fraction         "0.650"        // % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % %
//cl_pred_maxtime         "500"        // % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % %
//cl_predict_players     "1"        // % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % %
cl_resend                 "1"        // Delay in seconds before the client will resend the 'connect' attempt
cl_righthand            "1"        // i use a right hand
cl_sidespeed             "400"        // sets the side speed of a player 
cl_shadows                 "0"        // shadows on or off
cl_showfps                 "0"        // FPS DONT display top left
cl_smoothtime              "0.1"        // It defines the amount of time the view will be smoothly correct after a prediction error.
cl_solid_players           "1"        // Whether the movement prediction engine should treat other players as solid.
cl_timeout              "999"    // LOGER TIMEOUT TIME    
cl_upspeed                "320"        // Sets the speed using the swim up / swim down keys(+moveup / +moveleft). This is limited by sv_maxspeed server side
cl_vsmoothing              "0.05"        // TEST - 0.05 should be good, 0 fps+
cl_waterdist             "4"        // It compensates the view along the surface of water.
cl_weather                 "0"        // weather on or off
con_color                "255 255 255"    // Console Color (R-G-B)
console                 "1.0"        // console ON (no IN CPL)
crosshair               "1.000000"    // Observer Crosshair
d_spriteskip             "0.000000"    // It enables fast sprites rendering. It will skip rendering every N scanlines
deathmatch                 "0"        // it defines if the server is multi player (1) or single player (0).
default_fov             "90"        // Sets the field of view in Half-Life
developer                 "0"        // Enables developer mode
//ex_maxaccel                 "2000"    //
//ex_maxerrordistance         "0"        //
//ex_maxspeed                 "750"        //
//ex_diminishextrap           "0"        //
//ex_correct                  "0"        //
//ex_extrapmax                "2"        //
//ex_minvelocity              "0"        //
fastsprites             "0"        //    Defines quality of smokepuffs, 0 being the worst and 2 being the best
fakelag                 "0"        //    Simulates lag when the value is higher than 0. Higher value is more lag.
fakeloss                 "0"        //    Simulates loss when the value is higher than 0
//firstperson                //
fps_max                 "101"        //     max frames per secound
gl_alphamin               "0"        // 0,25 = good, This controls how filtering of alpha-masked textures (gratings, fences, screen-door stuff) affects the appearance of edges
gl_affinemodels           "0"        // Applies opengl perspective correction hints
gl_cull                   "1"        // Enables opengl GL_CULL_FACE setting.
gl_dither                "0"        // 16 bit OpenGL rendering can use a form of dithering where the lack of colour depth is hidden by rounding different ways depending on the pixel being drawn.
gl_keeptjunctions         "0"        // If you set it to 0 you will see cracks between some textures. 
gl_lightholes             "0"        // Controls whether to apply lighting to surfaces with "holes" (not sure if this still actually works).
gl_flipmatrix             "0"        // It's a fix for your crosshair if you are using 3dfx drivers
gl_max_size             "512"        // The maximum pixel size which textures are loaded in. The value must be a multiple of 16
gl_monolights             "0"        // Create uniform light source, no shadows
gl_overbright             "0"        // Saturated lighting. Makes lighting more natural and realistic. 
gl_palette_tex            "0"        // Enable/disable support for paletted textures
gl_picmip                 "1.5"        // Sets the rendering quality - * higher the number is faster but lower quality Don't set it over 3 or cs will crash. 
gl_polyoffset             "4.0"        // Amount of offset to apply to decals on polygons.
gl_round_down             "3"        // This is the textures accuracy or the textures rounding (max 5)
gl_spriteblend            "0"        // It enabled alpha-blending on sprites.
gl_texturemode             "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST" // set the rendering mode
graphheight             "64"        // Sets the height of net_graph.
//gunsmoke              "0"        // 
hisound                 "1"         // Toggles high quality sound.
hud_centerid            "1"        // DO SHOW names in middle of screen
hud_deathnotice_time     "10"        // Sets the amount of seconds death notices are shown.
hud_drawhistory_time     "5"         // Sets the ammount of seconds HUD icons are shown. For example buy icons.
hud_fastswitch          "1"        // Instant weapon switch ON/OFF
hpk_maxsize             "0"        // Defines the maximum size of custom.hpk in your cstrike folder, custom.hpk is used to store other players logos in.
hud_saytext_time         "6"        // Sets the amount of seconds chat messages are shown.
hud_takesshots           "0"        // Enables taking snapshots at the end of maps.
//lightgamma             "0.01"    // CRASHES GAME
joystick                "0"        // I dont use a joystick
//loadas8bit             "1"        //
lookspring                 "0"        // Enables automatic view centering when Mouse Look is disabled (-mlook). 
lookstrafe                 "0"        //     When enabled, the left/right mouse movements make you strafe instead of turn.
m_forward                 "1"        //
m_pitch                 "0.022"        // Default mouse values in
m_side                     "0.8"        //
m_yaw                   "0.022"        // horizontal and vertial movement
max_shells                "120"        // ###############################NC - 0 increases FPS (CPL "120")(was 0)
max_smokepuffs            "0"        // NC - 0 increases FPS (CPL "120")    //
mp_decals                "300"        //     It sets the maximum decals (Spray logo, bullet holes, grenade scorch, blood on ground) VISIBLE on the screen.
net_graph                 "0"        //
net_graphpos             "3"        //
net_graphwidth             "115"        //
net_scale               "5"        //
//r_bmodelhighfrac      "5.0"        //
r_decals                "300"        // It sets the decals (Spray logo, bullet holes, grenade scorch, blood on ground) limit. If higher than mp_decals, it will be set to mp_decals
r_drawviewmodel         "1"        // Toggle the view of the weapon model.
r_dynamic                 "0"        // Dynamic lighting is when lighted objects create projections on the walls or objects around them
r_mirroralpha             "0"        // Mirror reflection effect. Obsolete and not supported. 
r_mmx                    "0"        // This turns on the MMX optimizations. MMX is autodetected (1 = on, 0 = off), but you can force it on or off with this.
// r_picmip              "2.9"        //
r_wateralpha              "1"        //
// s_2dvolume             "0.88"         //
// s_automax_distance     "30.0"    //
// s_automin_distance     "2.0"        //
// s_bloat                 "2.0"        //
// s_distance             "18"        //
// s_doppler             "0.0"        //
//s_geometry             "0"        //
//s_leafnum             "0"        //
//s_min_distance         "8"
//s_max_distance         "1000.0"
//s_numpolys             "200"        //
//s_polykeep             "1000000000"
//s_polysize             "10000000"    //
//s_refdelay             "4"        //
//s_refgain             "0.34"    //
//s_reverb                 "0"        //
//s_rolloff             "1.0"        //
//s_verbwet             "0.15"     //
scr_centertime            "4"        // The amount of time in seconds that center-screen messages stay up. 
// scr_conspeed         "100000"    // Increase console scroll, no longer console drops in 1.6 cs, nonsense
scr_ofsx                 "0"        // This sets your view origin offset on the X axis.
scr_ofsy                 "0"        // This sets your view origin offset on the Y axis.
scr_ofsz                 "0"        // This sets your view origin offset on the Z axis.
//scr_transparentui     "1"        //
//setinfo     "dm"         "0"        // Dont display map info
//setinfo     "ghosts"     "0"        //
//setinfo     "ah"         "0"        // Turn off auto help
//setinfo     "autohelp"  "0"         //
//setinfo     "lefthand"     "0"        // Left Handed Weapon ON/OFF
//setinfo     "vgui_menus"     "0"        // Dont use VGUI menus
//skin                 ""        //
//suitvolume             "0.000000"    //
//sv_aim                 "0"        //
//team                     ""        //
texgamma                "2.0"        //     Sets the texture gamma amount.
topcolor                 "30"        // Sets the top color of your model in Half-Life that others see.
//tracker                "0"        //
viewsize                  "240.000000"    // It sets the size of your in-game screen in software mode.
violence_ablood         "1"        //
violence_agibs             "1"         //
violence_hblood         "1"        //
violence_hgibs             "1"        //
voice_enable             "1"        // Enables voice communication through microphone.
voice_forcemicrecord     "1"    //
// voice_modenable         "1"        // the voicecom
voice_scale             "1.000000"    // This set how loud are the voices of the others players when they talk
zoom_sensitivity_ratio         "0.8"        //

knejvs
Papucītis
† Только Бог мне судья †
Denčiks
5375 atbildes forumā
Online: 261d 5h 26m
Redzēts pirms 8 stundām
4 Brīdinājumi
Pievienots, 2017. gada 20. aprīlī, 04:03
1
post

topik gavno

 

Bezjēdzīgs posts +1 warn @Chemijs

Pēdējo reizi rediģēja Chemijs, 2017. gada 20. aprīlī, 14:58.


misha pekausis
Jauniņais
112 atbildes forumā
Online: 22h 17m 15s
Redzēts 2022. gada 04. martā, 00:03
1 Brīdinājumi
Pievienots, 2017. gada 11. maijā, 04:39
0
post

Pasmīnēju par norecoil skriptu. Ja arī tas strādātu, es šādu nelietotu (esmu pamēģinājis recoil skriptus - pa lielam nekas nestrādā, un vislabākais norecoil ir tava ROKA jeb skils). Neviens skripts tev nedos tādu fleksibilitāti, kā skils. Nav ko ar h** nodarboties.

Par WH (un citiem čītiem), piekrītu. Tavs WH nevienu skilotu playeri nekrata, jo JA man ir austiņas, tu ar savu WH apd***īsies, tu zaudēsi, kaut kur nopaļīsies un tevi nobanos agri vai vēlu. Tā ka, nespēlējiet ar skriptiem, ar WH, ar aimiem (aimeri vispār slima kategorija; mazi tīņi invalīdi bez rokām), bet kačājiet skilu. Nav interesanti spēlēt ar čītiem.

Par cfg nozīmi gan piekrītu. Katram vajag sev piemērotu cfg, nevis nokačātu, svešu cfg, un vēl niku uzliek "Pro^baklazaans-*tm*", un domā ka baigais pro tagad esi.

Autors uzcepis rakstus, lai dabūtu kkādus sūda bonusus forumā. Raksti - sūds.

Pēdējo reizi rediģēja misha pekausis, 2017. gada 12. maijā, 21:08.

Times are gone for honest men
And sometimes far too long for snakes

Lietotāji skatās šo tēmu: 0